Eklenti css ve js optimize etme sıkıştırma eklenti

merhaba arkadaşlar

tüm oc kullanıcılarının işine yarayacağı bir eklenti paylaşmak istedim. bildiğiniz gibi css ve js dosyaları site performansını etkileyen unsurlardan. eklenti sayesinde bu dosyalar optimize edilip cache klasörüne sıkıştırılıp atılıyor ve önbellekleme oluyor. (en azından ben öyle anladım) Smile 
site performansında gözle görülür şekilde artış oluyor.

gelelim kuruluma.

ekteki dosyayı ana dizine atıp dosya yazma iznini 777 yapıyoruz.

ana dizindeki .htaccess dosyasına aşağıdaki kodu ekliyoruz.


<IfModule mod_expires.c>
   <FilesMatch "\.(gif|jpg|jpeg|png|swf|css|js|html?|xml|txt|ico)$">
      ExpiresActive On
      ExpiresDefault "access plus 10 years"
   </FilesMatch>
</IfModule>
<IfModule mod_rewrite.c>
   RewriteEngine On
   
   RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
   RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
   RewriteRule ^(.*\.(js|css))$ smartoptimizer/?$1
   
   <IfModule mod_expires.c>
      RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f
      RewriteRule ^(.*\.(js|css|html?|xml|txt))$ smartoptimizer/?$1
   </IfModule>

   <IfModule !mod_expires.c>
      RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f
      RewriteRule ^(.*\.(gif|jpg|jpeg|png|swf|css|js|html?|xml|txt|ico))$ smartoptimizer/?$1
   </IfModule>
</IfModule>
<FilesMatch "\.(gif|jpg|jpeg|png|swf|css|js|html?|xml|txt|ico)$">
   FileETag none
</FilesMatch>

ekran görüntüsü ektedir. 1.5.4 sürümünde çalıştırdım. diğer sürümleri denemedim

işlem bukadar. kolay gelsin...


dosyayı indir































kaynak tr-opencart

0 yorum: